Компанія Nokia представила стратегію яка буде реалізована за допомогою посилення активності компанії на ринках, що розвиваються шляхом підвищення частки доступних повнофункціональних пристроїв і локальних сервісів Ovi.
Зі слів виконавчого віце-президента Nokia, Мері МакДауелл, компанія має всі можливості, щоб використовувати імовірне зростання світового ринку. Крім того, МакДауелл згадала, що компанія має намір зберегти лідерство в наданні послуг голосового зв'язку і передачі даних.
"Все більше людей входять в епоху інформаційних технологій за допомогою мобільних пристроїв, а не персональних комп'ютерів. Оскільки близько 80% населення світу перебувають в зоні доступу мережі, мобільні телефони стануть основним засобом входу в інтернет для наступного мільярда користувачів", - сказала Мері МакДауелл.
Також представниця компанії додала, що завдяки великому досвіду роботи на ринках, що розвиваються, Nokia врахує всі локальні переваги користувачів і потреби в інноваціях і запропонує рішення, які будуть затребувані і доступні.
Нагадаємо, Nokia представила три нових моделі недорогих комунікаторів: C3, C6 і E5. Ці мобільні телефони орієнтованих на активних користувачів соціальних мереж, чатів та електронної пошти.